صفحه اصلی ثبت اینترنتی درخواست اقامت درخواست لغو رزرو چاپ فرم پذیرش درباره مجتمع امکانات مجتمع تعرفه خدمات انتقادات و پیشنهادات تماس با ما
کاربر گرامی، لطفا قبل از آغاز عملیات رزرو به نکات زیر دقت فرمایید در غیر اینصورت عواقب آن به عهده رزرو کننده می باشد

شرایط اقامت در مجتمع:

1.    درخواست های اسکان فقط از طریق سایت www.samarefahi.ir، منوی ثبت اینترنتی درخواست اقامت و پرداخت اینترنتی وجه اسکان قابل پذیرش می باشد؛ لذا از ارسال هرگونه معرفی نامه و یا تماس تلفنی جهت پذیرش خودداری نمائید.

2.   از آنجایی که کلیه مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد؛ لذا در صورت عدم پرداخت وجه به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام، عدم دریافت کد ارجاع (شماره فیش) و دریافت فرم پذیرش، درخواست اقامت شما ثبت نخواهد شد.

3.     رزرو اینترنتی مجتمع به صورت ماهانه صورت می پذیرد.

4.     تعرفه اسکان   برای همکاران در ازای هر شب به شرح جدول ذیل (مبالغ به ریال) می باشد:

 

 


1

نرخ سوییت

یک خوابه

  (5 نفره)

نرخ سوییت بدون خواب 

(5 نفره)

نرخ اتاق 

(5 نفره)

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما در ایام عید نوروز

10.000.000

8.000.000

6.000.000

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما غیر از ایام عید نوروز

10.000.000

8.000.000

6.000.000

کارکنان سایر موسسات دولتی

13.000.000

10.400.000

7.800.000

 

 

 

 

 

 

 

 


 Ø  شرایط سوئیت: آشپزخانه با تمامی امکانات پخت و پز، یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات خواب، سرویس بهداشتی و حمام مستقل

Ø  شرایط اتاق: آشپزخانه با تمامی امکانات پخت و پز، یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات خواب، سرویس بهداشتی و حمام در محوطه

 

5.     به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر معادل 20 درصد مبلغ ، برای هر شب به نرخ های سوئیت و اتاق اضافه می گردد.و در صورت پذیرش سایر موسسات دولتی 30% به مبالغ فوق اضافه خواهد شد که در محل اسکان از شما دریافت می گردد.

6.      حداکثر ظرفیت سوئیت 8 نفر و اتاق نیز 10 نفر می باشد.

7.     برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد شد.

8.     زمان ورود از ساعت 15 عصر اولین روز و زمان خروج تا ساعت 11 صبح آخرین روز اقامت می باشد.

  9.   در صورت انصراف هر یک از متقاضیان پس از واریز وجه اسکان، تا 72 ساعت قبل از زمان ورود به محل اقامت  معادل (20%)، تا 48 ساعت قبل از آن به میزان (30%) و تا 24 ساعت قبل از آن معادل (50%) از رقم کلی هزینه اسکان کسر خواهد شد.

10.   در صورت عدم تماس همکار متقاضی تا قبل از موعدهای تعیین شده و عدم مراجعه برای استفاده از محل رزرو شده در مدت مقرر، خروج زودتر از مدت زمان رزرو محل اقامت و یا کسری تعداد نفرات اضافه (بالای پنج نفر) در زمان پذیرش، هیچ گونه وجهی به متقاضی مسترد نخواهد شد. لذا خواهشمند است جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، ابتدا از نوع و مدت زمان رزرو محل اقامت خود اطمینان حاصل نمایید.

11.   پذیرش همکاران محترم فقط با ارائه شناسنامه، فرم پذیرش چاپ شده از طریق سایت مجتمع و معرفی نامه از واحد مبدأ (یا کارت پرسنلی) در هنگام ورود امکان پذیر خواهد بود.

 

12.  مجتمع برای برگزاری اردوهای دانش آموزی، دانشجویی، همایش و گردهمایی ها اقدام به عقد قرارداد با نهاد برگزارکننده دوره می نماید؛ لذا سیستم رزرواسیون فقط برای اقامت خانواده های همکاران می باشد در صورت پذیرش سایر موسسات دولتی 30% به مبالغ فوق اضافه خواهد شد که در محل اسکان از شما دریافت می گردد.